Share:


Two approaches to the description of acoustic emission signals in the kinetic model of composite destruction / Du požiūriai apibūdinant akustinės emisijos signalą kompozitinės medžiagos destrukcijos kinetiniame modelyje

Abstract

Acoustic emission signals in non-coherent addition of waves and coherent addition of displacement were analysed. It is shown that for non-coherent addition of waves the area under a curve of a temporary course of acoustic emission intensity does not depend on the entry speed of the load. For an acoustic emission, which is calculated by addition of displacement impulses, the area under a curve of change of effective amplitude in time does not depend on the entry speed of the load.


Santrauka


Atlikta akustinės emisijos signalų analizė, kai bangų sumavimas yra nekoherentinis, o poslinkių sumavimas – koherentinis. Parodyta, kad plotas žemiau kreivės, rodančios akustinės emisijos intensyvumo kitimą laikui bėgant, nepriklauso nuo apkrovos įvedimo greičio, kai bangų sumavimas nekoherentinis. Akustinėje emisijoje, kuri apskaičiuojama sumuojant impulsų poslinkį, plotas žemiau kreivės, rodančios efektyvios amplitudės kitimą bėgant laikui, nepriklauso nuo apkrovos įvedimo greičio.


Reikšminiai žodžiai: akustinė emisijaįtempimasapkrovaakustinės emisijos signalasakustinės emisijos intensyvumasįtrūkimaskompozitinė medžiagapluošto modelisakustinės bangos


 

Keyword : acoustic emission, stress, loading, signal of acoustic emission, intensity of acoustic emission, fracture, composite material, fibre bundle model, acoustic waves

How to Cite
[1]
Filonenko, S., Kalita, V. and Nimchenko, T. 2011. Two approaches to the description of acoustic emission signals in the kinetic model of composite destruction / Du požiūriai apibūdinant akustinės emisijos signalą kompozitinės medžiagos destrukcijos kinetiniame modelyje. Aviation. 15, 2 (May 2011), 31-37. DOI:https://doi.org/10.3846/16487788.2011.596663.
Published in Issue
May 24, 2011
Abstract Views
77
PDF Downloads
26
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.