Share:


Pilot training in our time ‐ use of flight training devices and simulators/Signalų charakteristikų optimizavimas objektų dinaminių bandymų metu

Abstract

The challenge of pilot training include adapting to an industry in which the environment is formed by steep upturns and downturns, cut‐throat competition, and advanced technology that continues to change the role of the pilot and in which safety always must match the continuously increasing demands of efficiency. The pilot training performed at flight training organisations (FTOs) is the fundament in the education of captains and first officers who will be able to manage the operational “sharp end” of this environment.


Santrauka


Pateikti laiko konstantos įtakos greitėjimo signalų arba virpesių greičio signalų virtimo poslinkio signalu tyrimo rezultatai. Nustatyti poslinkio signalo amplitudės pasikeitimo dėsningumai po greitėjimo ir greičio signalų pasikeitimo. Parodyta, kad poslinkio signalo amplitudės pasikeitimo klaida priklauso nuo pasikeitimo laiko konstantos nustatytam įeinančio signalo dažniui. Šiuo atveju jo minimali reikšmė atitinka pasikeitimo laiko konstantos reikšmę, kuri yra lygi pusei įeinančio signalo periodo. Pateikti poslinkių matavimo rezultatai, naudojant virpesių greičio daviklius bei jų palyginimo su duomenimis, kurie buvo gauti etaloniniu poslinkių davikliu, rezultatai.


First Published Online: 14 Oct 2010


Reikšminiai žodžiai: diagnostika, vibracija, signalų spektras, greitėjimo signalas, greičio signalas, pasikeitimo signalas, dinaminis poslinkis.

Keyword : diagnostics, vibrations, signal spectrum, acceleration signal, speed signal, signal transformation, dynamic displacement

How to Cite
[1]
Babak, V., Filonenko, S., Kornienko-Miftakhova, I. and Ponomarenko, A. 2008. Pilot training in our time ‐ use of flight training devices and simulators/Signalų charakteristikų optimizavimas objektų dinaminių bandymų metu. Aviation. 12, 1 (Mar. 2008), 10-17. DOI:https://doi.org/10.3846/1648-7788.2008.12.22-27.
Published in Issue
Mar 31, 2008
Abstract Views
269
PDF Downloads
127