Share:


An empirical study of factors affecting electronic commerce adoption among smes in Malaysia / Veiksnių, turinčių įtakos elektorinei prekybai, studija: Malaizijos pavyzdys

    Syed Shah Alam Affiliation
    ; Md. Yunus Ali Affiliation
    ; Mohd. Fauzi Mohd. Jani Affiliation

Abstract

This study empirically examines determinants of E-commerce adoption by Malaysian Small and Medium-sized Enterprises. Research model for this study was drawn on the literature on information and communication technology, Information system, and electronic data interchange. This study tested seven hypotheses on factors that influence e-commerce adoption with empirical data from a sample of 200 SMEs in Malaysia. The findings show that relative advantage, compatibility, organizational readiness, manager's characteristics, and security have significant impact on e-commerce adoption. The study provides a clear understanding of manager's perception about e-commerce adoption in their businesses. This study is important in a global context, as SMEs in Malaysia are going for exporting their product in the global marketplace.


Santrauka


Šiame straipsnyje pristatomas empirinis tyrimas, kuriame analizuojamas e.-komercijos principų taikymas Malaizijos smulkiojo ir vidutinio verslo įmonėse. Tyrimo modelis pristatytas šiame straipsnyje, buvo sudarytas remiantis mokslinės literatūros analize. Autoriai iškėlė 7 hipotezes, kurias vėliau bandė pagrįsti. Iškeltoms hipotezėms patvirtinti (arba paneigti) buvo atliekamas tyrimas. Tyrime dalyvavo 200 smulkiojo ir vidutinio verslo įmonių, taikančių savo veikloje e.-komercijos principus. Pristatyto tyrimo metu buvo nustatyta ir tai, kad sėkmingam e-komercijos principų taikymui didelę reikšmę turi ne tik technologiniai sprendimai, bet ir žmogiškasis veiksnys. Autoriai pažymi, kad šis tyrimas yra labai svarbus Malaizijoje įsikūrusioms smulkiojo ir vidutinio verslo įmonėms, nes jame buvo vertinamos tarptautinio verslo perspektyvos globalizacijos kontekste.


Reikšminiai žodžiai: e.-komercijasmulkusis ir vidutinis verslassantykinis pranašumasMalaizija

Keyword : e-commerce, SMEs, Relative advantage, Malaysia

How to Cite
Alam, S., Ali, M., & Jani, M. (2011). An empirical study of factors affecting electronic commerce adoption among smes in Malaysia / Veiksnių, turinčių įtakos elektorinei prekybai, studija: Malaizijos pavyzdys. Journal of Business Economics and Management, 12(2), 375-399. https://doi.org/10.3846/16111699.2011.576749
Published in Issue
Jun 9, 2011
Abstract Views
107
PDF Downloads
165