Share:


Customer relationship management in real estate companies: the research of advantages and restrictive factors

Abstract

The  processes  of  globalization,  intense  competition  and  changing  demand  of  customers  motivate  companies  to  seek ways which allow them to remain competitive in the market. Therefore customer relationship management has become the topical issue of today’s business companies. The paper analyses advantages and the factors which restrict customer relationship management in real estate companies. At the end of the paper the results of the survey are summarized and the conclusions presented.


Ryšių su klientais valdymas nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse: privalumų ir ribojančių veiksnių tyrimas


Santrauka


Globalizacija, intensyvi konkurencija ir kintanti vartotojų paklausa skatina įmones ieškoti būdų, leidžiančių joms išlikti konkurencingomis rinkoje. Todėl ryšių su klientais valdymas tampa aktualus šiandienos verslo įmonėms. Straipsnyje analizuojami ryšių su klientais valdymo diegimo privalumai ir ribojantys veiksniai nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse. Straipsnio pabaigoje pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai ir išvados.


Reikšminiai žodžiai: ryšių su klientais valdymas, ribojantys veiksniai, sėkmės veiksniai, nekilnojamojo turto įmonės.

Keyword : customer relationship management, restrictive factors, advantages, real estate companies

How to Cite
Korsakienė, R., Tvaronavičius, V., & Mačiulis, A. (2008). Customer relationship management in real estate companies: the research of advantages and restrictive factors. Business: Theory and Practice, 9(3), 190-198. Retrieved from https://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/9133
Published in Issue
Sep 19, 2008
Abstract Views
10
PDF Downloads
2