Vol 12 No 4 (2011)
Published: 2011-11-21
Articles
Identifying the franchisee profiles franchisors prefer / Franšizė, jos naudotojai: Ispanijos atvejis
Abstract 332 | PDF Downloads 404 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.599408
Page 567-588
Frequency domain analysis of consumer confidence, industrial production and retail sales for selected european countries / Vartotojų pasitikėjimo, pramoninės gamybos ir mažmeninės prekybos dažnių analizė pasirinktose Europos šalyse
Abstract 307 | PDF Downloads 159 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.599406
Page 589-602
Commitment in marketing research services: two alternative models / Įsipareigojimai atliekant rinkodaros tyrimus: du alternatyvūs modeliai
Abstract 344 | PDF Downloads 177 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.599410
Page 603-628
Panel stochastic frontier analysis of profitability and efficiency of Turkish banking sector in the post crisis era / Turkijos bankų sektoriaus veiklos pelningumo ir efektyvumo analizė pokriziniu laikotarpiu
Abstract 367 | PDF Downloads 305 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.599411
Page 629-654
The influence of capital structure on Baltic corporate performance / Kapitalo struktūra Baltijos įmonėse
Abstract 411 | PDF Downloads 339 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.599414
Page 655-669
Ranking the strategies of mining sector through ANP and topsis in a SWOT framework / Gavybos sektoriaus strategijų rangavimas taikant anp, topsis ir SSGG metodus
Abstract 419 | PDF Downloads 361 | DOI https://doi.org/10.3846/16111699.2011.626552
Page 670-689